نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
تمدید قرارداد دیبالا یک امر تشریفاتی است

تمدید قرارداد دیبالا یک امر تشریفاتی است

پائولو دیبالا ستاره ی آرژانتینی تیم یوونتوس، به محل تمرین بازگشته و تمرینات اختصاصی خود را جدا از سایرین برای پایان یافتن اخرین روزهای مصدومیت و رسیدن به امادگی کامل انجام می دهد و به نظر هم می رسد که می خواهد همان شماره ده محبوب بیانکونری ها بعد از الکس دل پیرو باشد. با این حال هنوز مشکل تمدید قرارداد به طور کامل حل نشده و مذاکره و گزینه های پیش روی سران یووه و مدیر برنامه های پائولو دیبالا بر روی میز هستند و تا امضای نهایی تمدید قرارداد هر تغییری ممکن خواهد بود.

 

هر چند که فابیو پاراتیچی چند هفته پیش تاکید کرد که تمدید قرارداد دیبالا یک امر تشریفاتی ست و همه چیز همان است که انتظار می رود و هیچ مشکلی برای آینده این بازیکن در باشگاه یووه وجود ندارد اما این گفته ها تا زمانی که تمدید نهایی نشود اثری بر عدم انتشار شایعات نخواهد گذاشت. و از سوی دیگر به نظر میرسد که پائولو که بارها از تمایل خود به ماندن گفته، علاقه مند است موضوع ماندن او در یووه و تمدید قراردادش پیش از شروع رسمی رقابت های فصل آینده سری آ به پایان رسیده باشد و او با خیالی آسوده فصل را شروع کند.

 

با این حال اظهارات آندره آ پیرلو نشان داد که او به عملکرد و کیفیت بازی این ستاره آرژانتینی علاقه مند است و بر روی تکنیک های فردی پائولو در فصل پیش رو حساب ویژه ای باز کرده و امیدوار است این آرژانتینی در کنار فوق ستاره پرتغالی بتوانند او را در پیش برد اهداف و برنامه هایش برای موفقیت یووه همراهی کنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: